THE NIGHT CITY GROWS. LOOK AND SEE HER EYES, THEY GLOW.

I förra veckan var det ju tänkt att jag skulle införskaffa mig ett skjort-linne från Carlings, dock så var det för kort och hade något special-special-hål i ryggen, vilket jag inte lagt märke till tidigare, och det var verkligen jättefult. Blev där efter ett innerligt travande i olika butiker på jakt efter det perfekta linnet, dock med samma otur. Antingen så var de klänningslånga, genomskinliga eller så var de någon helt annan färg än vad jag var ute efter. Jag kan erkänna att jag faktiskt gav upp. Men! Just i detta ögonblick, av en ren slump valde jag som tur var att gå in på H&Ms hemsida och kika runt efter blusar, och vad ligger inte där? Jo, ett skjort-linne. Inte klänningslång, inte genomskinligt och alldeles bländande vitt. Så nu i veckan kommer jag få hem mitt efterlängtade skjort-linne i 3 olika storlekar för att noga kunna välja ut vilket som sitter bäst och för att se om jag passar i det över huvud taget.

Om det inte vore för att Tommy försvann tillbaka till Halmstad idag så hade jag nog dansat lite av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback