DET ÄR EN KÄNSLA JAG HAFT SEDAN JAG VAR BARN, SOM JAG VANT MIG VID ATT HA.

I fredags blev det att ta bussen in till Luleå med Bea, Lollo och Monika för att hälsa på Hanna och även ha ett slags överraskningsparty för Monika. Mycket trevligt måste jag säga! Det blev förfest och sedan utgång på Allstar. Mycket prat, dans och Appeltinis var kvällens höjdpunkter, dock så finns det alltid idioter som ska förstöra för en.

Aldrig förut har jag blivit så kränkt och sedd som ett köttstycke redo för beredning. Jag måste börja kaxa till mig på allvar när krogen besöks. X antal människor förtjänade en käftsmäll kan jag erkänna men just eftersom jag inte vill hamna i onåd med någon, inte ens de jag inte kommer träffa igen, så blev det att endast titta ned i golvet, säga nej och sedan fortsätta som om inget hänt. Jag är en mes.

Jag lät som tur var inte detta förstöra min kväll. Ringde och beklagade mig lite för Tommy när vi äntrade hemmet där runt klockan 4 och sen lät jag endast de trevliga tillfällena under kvällen inta mitt sinne. Men jag är fortfarande förvånad över hur man kan behandla människor och hur man kan låta sig själv bli behandlad.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Usch för såna människor!

2012-03-25 @ 16:27:35
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback