MANGE BJUDER.

Äntligen har mina skjortlinnen kommit! Beställde dem i 3 olika storlekar för att verkligen kunna jämföra vilket som satt bäst. Efter en ganska kort diskussion kom vi fram till att det i storlek 36 satt bäst. Usch vad jag älskar att krympa i storlek. Jag får riktigt en kick av det.
Det blev även att shoppa loss lite, upptäckte att en del kosing hade trillat in på banken. En vanlig basic svart kofta och en svart tajt kjol fick också följa med hem, ingen rolig shopping, men nödvändig. Riktiga garderobshjältar som aldrig går ur. Väl hemma hos Lisette fortsatte fynden trilla in. Jag kan nu även stryka en vanlig, rutig, snygg skjorta från min inköpslista. Nu slapp jag bli pank hos Top Shop.

Det kommer bättre bilder.


Kommentarer
Postat av: linda

AH VANNA SII IT ÅÅN!

2012-03-21 @ 08:36:11
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback