HEY BABY DON'T YOU KNOW, OUR DREAMS THEY ARE THE SAME.

Det är lite svårt att förstå. Det var inte tänkt att jag skulle få träffa min karl förrän om cirka 2 veckor och nu sitter han här bredvid mig. Han valde att hoppa av GMU:n och komma hem till sina nära och kära istället. Det var det som kändes rätt för honom och då tänker jag stötta honom i det valet. Nu tänker han söka jobb i Skellefteå så han kommer vara en hel del här hos mig. Alltid bra att testa på "sambo-livet" när vi nu ändå tänker flytta ihop i augusti.

Jag har saknat dig så fruktansvärt mycket. Tack för att du är hemma!

Kommentarer
Postat av: william

förstår att 2 veckot känns långt, men tiden går fort:D & det är en väldigt fint bild på er:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Countess" Bilder som jag har ritat:D

2012-03-15 @ 22:59:01
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback