FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Nu var det länge sedan jag skrev här. Mycket har hänt på sista tiden, men det viktigaste är nog ATT JAG TAGIT STUDENTEN! Jag kan inte fatta det. På måndag kommer jag inte behöva slita mig upp ur sängen klockan 7 för att dra mig iväg till skolan och så kommer det fortsätta. Här näst blir att skriva in sig på arbetsförmedlingen och testa på det här med att vara arbetslös. Konstigt nog så har jag ingen som helst ångest över framtiden. Nu är skolan över och allt kommer ordna sig.

Ni som har kommit att betyda väldigt mycket för mig i klassen kommer jag garanterat göra mitt bästa för att hålla kontakten med. Tack för att ni blivit en del av mitt liv! Er andra önskar jag all lycka!
Sist men inte minst vill jag tacka alla som var med och förgyllde min studentdag!

Lisette - Min forne klasskamrat och nu en av mina närmaste vänner. Du har aldrig dömt mig och det är jag dig evigt tacksam för. Jag älskar dig!
Trackback