NÄR MAN TILLAGAR BARN MÅSTE MAN SE TILL ATT HA RÄTT TEMPERATUR I UGNEN. 90 GRADER INTE 70 GRADER, ANNARS BLIR DET FEL!

Spenderade mestadels av helgen med att hänga på Trästocks. Tyvärr blev det ingen camping för mig detta år men det var nog lika bra med tanke på hur dyrt det har blivit. Vi såg i alla fall en hel del bra band. Blev först besviken när jag köpte programmet och såg vilka som skulle spela, men nu i efterhand är jag faktiskt väldigt nöjd. Förutom all musik så blev det även att ta sig en titt på barnteater där min kompis Monica medverkade. En sammansvettsad saga om Hans och Greta och Rödluvan och vargen. Kan ärligt talat säga att det nog var den bästa barnteater jag skådat! Har inte skrattat så mycket på evigheter! Alla skådespelarna var grymt duktiga och gjorde verkligen sitt yttersta för att göra publiken till freds.
 
Linnea Henriksson, Trainspotters, Deportees och Stolen Deer var de få men bra band vi valde att beskåda.
 
Fredag:
Hans och Greta.
Rödluvan och Vargen.
Linnea Henriksson.
Lördag:
Deportees. Vi stod längst fram och det var magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback