I KNOW WHO I WANT TO TAKE ME HOME.

Dessa underbara ögonskuggor landade i min brevlåda idag. Samtliga är från The Body Shop, självfallet. Jag klickade hem dem från Tradera denna gång för halva priset, dock var förpackningarna nästan äckligt repiga och smutsiga, men det får jag väl leva med.

- SHIMMER CUBES PALETTE 21
- SHIMMER CUBES PALETTE 22
- SHIMMER CUBES PALETTE 15

Igår kom även deras medlemstidning och med den följde en kupong på 200 kr och ett body butter-prov av deras nya serie CHOCOMANIA BODY, dock bara en limited edition-serie. Just nu kikar jag runt på deras hemsida i hopp om att hitta något riktigt lyxigt att använda kupongen på. Det jag suktar efter lite extra mycket just nu är bland annat AFRICA SPA WISDOM HAND & FOOT BUTTER, AFRICA SPA WISDOM XIMENIA & SALT SCRUB eller något ur  WELLBEING-serien, aningen en eterisk olja att använda i fotbadet eller en bodylotion.

Imorgon blir det en sväng om på stan i hopp om att hitta något att ha med till barcelona och kanske jag kommer hem med något nyttigt för kroppen. Vem vet? Men en sak är då säker, gymma blir det! Jag tror att det var ca två veckor sedan jag gymmade senast eftersom jag har varit sjuk. Nu mår jag som tur var mycket bättre så det ska bli jätteskönt att komma igång igen.

Sjukt dålig bild märkte jag. Men det gör inget. Jag kan byta ut den imorgon när jag orkat rengöra förpackningarna lite.


Kommentarer
Postat av: QUI

underbara färger!

2012-02-13 @ 18:16:18
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback