JA JA, JAG ÄR REDO NU.

En sak är svår att förstå. Idag bokade jag en flygbiljett till ljuva Barcelona i februari. Helt och hållet en spontanresa som planerades igår. Nu blir det att vekligen lägga manken till gällande träningen, måste ju vara fit inför stranden och dansgolvet. Det kommer bli soliga dagar på stranden, långa promenader genom staden med kameran i högsta hugg, sena utekvällar och fruktansvärda mängder solkräm. Plus att jag nästa vecka ska sätta mig ned och boka biljett ned till syster så att jag kan titta förbi hos henne under sportlovet. Det kommer bli en hel del resande framöver känner jag.

Jag kommer sakna min stiliga karl nåt så fruktansvärt mycket.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hihi åhh, nu längtar jag till påsklovet då jag åker iväg till gran canaria!! <3

2012-01-14 @ 11:02:09
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: elina

sv: Det är bara Pete, men han kommer säkert spela Babyshambles-låtar :)

2012-01-17 @ 17:39:40
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback