VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK GÅR EN STÖRNING GENOM LJUSET. VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK SÅ VET JAG VEM JAG ÄR.

Som ni alla kanske inte vet så är Tommy inte bosatt här uppe i de norrländska skogarna längre. Den 29 januari tog han sitt pick och pack och förflyttade sig ned mot Halmstad för att göra sin militärutbildning. Sedan han försvann har han endast kunnat komma hem en helg och det var inte utan problem. Hans plan blev försenat, Vazen ville inte lysa upp vägen för honom mitt i natten och sedan försov han sig, så inte ens 24 timmar fick jag ha honom i min ägo. Men nu på torsdag kommer han hem igen, denna gång direkt hit till Skellefteå och sen behöver han inte fara förrän på söndagen. I 4 dagar kommer han vara min, bara min. Okej, inte bara min. Jag ska umgås med lite vänner på fredagen, Toxic Bar är i full rulle så det blir att dansa häcken av sig, och det var tänkt att Tommy skulle umgås med lite folk då också men hur det nu blir får vi nog se. Sen så kommer säkert mina föräldrar också sno dyrbar tid bara för att de älskar honom så mycket. Men nu ska vi inte deppa, vi kommer få ses i alla fall och det är det enda som räknas just nu, även om det bara vore för en timma så skulle det vara bättre än inget.

Jag är vilket som hur lycklig som helst och kan knappt bärga mig. En vecka kvar innan jag får träffa min karl igen. Jag är så stolt över dig, Tommy!

Kommentarer
Postat av: Tompa

Naaaaaw! Sötgumman! Längtar! <3 :-D

2012-02-24 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback