ANNA HADE EN VÄN MED EN BIL OCH VI ÅKTE LÅNGT BORT. VI KANSKE TILL OCH MED LÄMNADE SVERIGE.

Gick på stan igår med Antonia en stund innan vi kilade vidare till Make Up Stores kundklubbskväll som Antonia bjöd med mig på. Jag behövde såklart förbi The Body Shop en tvär och införskaffa mig ett serum för ansiktet. De har nyligen lanserat ett nytt som heter NUTRIGANICS - DROPS OF YOUTH. Ett serum som är hela 98% gjort på helt naturliga ämnen. Jag funderar starkt på att byta hudvårdsserie till NUTRIGANICS, just för att det är The Body Shops enda ekologiska hudvårdsserie. Dock så vet jag ju inte ännu om den kommer vara bättre eller sämre än den serien jag redan använder, ALOE-SERIEN. Och vad kunde då ha varit bättre än att man fick en liten necessär med de olika produkterna på köpet när man handlade serumet? Jag älskar nylanseringar med alla gratispresenter. Nu ska här testas för fullt så får vi se hur jag gör i framtiden. Och snart är det kundklubbsdag och då ska jag shoppa loss och införskaffa det som nu snart tar slut.

Sminktestning på Make Up Stores kundklubbskväll.

NUTRIGANICS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback