LÄNGE LEVE OSS TVÅ, ALDRIG KOMMER JAG TAPPA TRON PÅ DIG OCH MIG.

TOTAL ENERGY ENLIVENING BODY GEL - jag har hittat min återfuktare. Inte nog med att denna gel friskar upp och gör huden underbart mjuk, den innehåller också ämnet guarana som är identiskt med koffein. Guarana har visat sig kunna förbättra minne, uppmärksamhet och humör och används ibland som kosttillskott.

Jag kommer garanterat fortsätta använda denna gel. Den doftar underbart av ingefära och är mycket lätt och smidig att applicera på huden, den sjunker fort in och lämnar inget kladd. Jag har redan flera gånger kommit på mig själv med att bara sitta och smörja "bara för att", ibland kan samma ställe få sig ungefär 3 omgångar inom loppet av 10 minuter. Jag älskar rent ut sagt att använda denna produkt. Den har kommit i min ägo för att stanna.

Eftersom detta är en väldigt lätt gel så borde man samtidigt satsa på att köpa en lite fetare lotion att ha på t.ex armbågar och knän där man oftast är lite extra torr. Själv använder jag för tillfället PASSION FRUIT BODY BUTTER som luktar underbart och återfuktar rejält. Dock så är den snart tom och då tänker jag börja använda mig utav AFRICA SPA WISDOM SHEA BUTTER & SESAME OIL BODY BALM som om möjligt fungerar ännu bättre för mig.

Pris: 165 kr 200 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback