SKA DU HÄNGA MED? NÄ!

Jag måste erkänna en sak. Jag är besviken. Denna deodorant uppfyllde inte mina krav. Att den var alkohol- och aluminiumfri var tyvärr för bra för att vara sant. Det hjälper inte hur nyduschad jag är, hur mycket jag tvättar mig under armarna innan eller hur nytvättade och fräscha kläder jag än bär - svetten tränger igenom. Det värsta är nog att när jag använde Rexonas deodorant så behövde jag inte ens använda den varje dag för inget trängde igenom eftersom jag inte svettas mycket under amarna normalt, men denna måste jag applicera flera gånger per dag och ändå är svettlukten där. Det är som att den drar lukten ur mig eller så innehåller den en viss del svettlukt som döljs väldigt bra när man luktar på förpackningen.

Nej, jag är inte nöjd. Första gången jag blir uppriktigt sagt besviken på någon av The Body Shops produkter. Som tur var så har de en del andra deodoranter jag kan testa på, dock inte alkoholfria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback