WELL, THERE'S NOTHING TO LOSE AND THERE'S NOTHING TO PROVE, I'LL BE DANCING WITH MYSELF.

Idag var nog första gången som jag på riktigt hade mössa på mig på skolan och jag kan erkänna att jag gillade det. Förutom att jag senare märkte att mössan hade en stor fläck, något som kan vara foundation? Så kände jag mig inte alls så risig som jag skulle ha känt mig utan den. Jag kommer helt enkelt slänga in den i tvättmaskinen och sedan kommer ni se mig allt oftare i mössa. Egentligen vill jag ha en sådan där liten mössa som sitter uppe på huvudet, men än så länge får denna duga. Kan faktiskt tycka att det är riktigt snyggt med mössa, dock så ha jag en tendens att inte passa i dem. Men denna tyckte då inte jag var så tokig. Jag funderar även på att boka klipp- och färgtid idag. Jag är mer än less på mitt hår och känner mig nästan aldrig snygg längre och det är dags att ändra på det. Jag vill ju även ha lockar, åtminstone i luggen, men nu när jag sparar ut håret igen så blir det över hela. Annars så är bara den stora frågan varför jag envisnades med att färga mörkt när jag själv anser att jag passar bättre i ljust?

Försökte mig även på en sminkning idag. Varför har inte jag fått veta tidigare att det är lättare på alla sätt och vis att sminka med fuktiga borstar?



Kommentarer
Postat av: Lisette

Snygging! :) Äh, jag är säker på att ditt hår inte var lika hemskt under mössan som du beskrev det!

2012-02-02 @ 21:30:36
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: linda

Konstig mössa, men du passar i den :) Varför är du alltid så snygg!?

2012-02-03 @ 05:59:23
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback