WE GOT KOKA-KOLA VEINS - WE DON'T USE OUR BRAINS.

ÄNTLIGEN! Ja, jag är ganska så överlycklig just nu. Jag var och klippte mig i morse, och tro det eller ej, det blev så bra som det kunde bli, med tanke på att jag vill spara ut håret och inte ha något uppklippt. En vanlig, rak page utan en massa äckligt nackhår som hänger och slänger ännu mer än resten av håret. Inom några månader är jag förhoppningsvis lång- tjock- och lockhårig. Jag har starkt börjat fundera på det här med löshår, men att hitta rätt färg och rätt sort för mig verkar vara knepigt. Jag vill inte ha sådana som man måste ta av och på hela tiden och jag måste kunna ha fläta och uppsatt.

Någon som har några bra tips? Jag förväntar mig att det ligger många kommentarer på detta inlägg när jag kommer tillbaka, då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Bea

Gusis, vad snyggt! Färgen ser röd ut. :D

2012-02-21 @ 01:14:15
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Haha jag har inte KÖPT dem, jag har kladdat ned dem som affärsideé. Alltså det är en illustration :)



Angående porslinsfasaderna så kan man göra det lite varstans på privata kliniker men priser varierar oerhört. Utomlands är billigare.

2012-02-21 @ 13:48:01
URL: http://kiralou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback