SÅ DANSAR VI TILL DANSMUSIK IGEN.

Eftermiddagen börjar med en mysig fika med Lisette på Waynes. I princip det enda som stod på samtalslistan var vårt hår. Vi är båda onöjda och vet inte vad vi ska göra med det så vi satt där och beklagade oss. Jag känner mig som sagt som världens äckligaste, fulaste och jag vill knappt visa mig i det hår jag har för tillfället. Men vissa positiva inslag kunde skymtas där inne på Waynes, jag har nämligen en klipptid nu på onsdag så jag kan se en gnutta ljus i denna hårsituation. Samma samtalsämne kommer i alla fal upp i bilen med mamma mellan centrum och David där jag skulle hämta upp min flygbiljett. Mamma säger, som så många andra, att jag passar bättre i ljust hår och jag kan inte annat än att hålla med. Helt plötsligt står vi på Coop-parkeringen. Mamma har bestämt att jag ska bleka håret, nu på en gång.

Så just nu är jag i sjunde himmelen med mitt några nyanser ljusare hår ätandes på goda torkade blåbär. Jag vet faktiskt inte om jag kommer bleka det igen, jag blev faktiskt väldigt nöjd med färgen, eller vad säger ni? På riktigt är det lite ljusare och mattare i färgen. Jag anser att mina ögon framhävs lite extra mycket just nu. Orange + blått = underbart. Ordningen i universum är återställd.

Nikon D3100 18-55mm ISO 100 1/40 F3.5.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag tycker det ser skitfint ut :D Så länge du är nöjd så är ju allt super! Jag måste verkligen också ta tag i mitt hemska rishår snart <3

2012-02-13 @ 21:08:42
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback