IT PAYS TO BELONG.

Äntligen har jag en vilodag. Från och med tisdag har jag gymmat stenhårt varenda dag så svetten runnit över hela kroppen. Jag älskar den känslan. Känslan då det rinner ned i ansiktet och man måste torka sig jämt och ständigt. Då känner jag att jag satsar allt och då tar jag i lite extra. Crosstrainerns alpinpass på 10e nivån har verkligen blivit en favorit som jag kört hela veckan. Snabb gång i uppförsbacke är också något jag fastnat för lite extra. Det blir nog att satsa på fettförbränning nu tills Barcelona, sen blir det mer styrka på schemat.

Jag har bestämt mig för att bli nöjd. Det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du är så duktig så! <3 Men överansträng dig inte, du ska se att du kommer se resultat iallafall. Vilodagar är bra :)

2012-02-06 @ 15:01:05
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Lisette

sv; Jag förstår det, men jag vill att du vet att du är fin som du är nu också! För det är du :)

2012-02-06 @ 15:10:53
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback