SATAN I GATAN.

Jag vill bara be om ursäkt för den OTROLIGT dåliga uppdateringen på sista tiden. Just som allt börjar rulla på med bloggandet och jag börjar komma in i det så bestämmer sig tydligen mitt nätverkskort för att sluta fungera och sen dess har det antingen bara varit trassel med internet, vilket resulterat i tårar så fort jag satte mig vid datorn, eller i inget internet över huvud taget så jag har helt enkelt skitit i att sätta mig där eftersom jag vetat vad som väntat. Det har länge varit trassel med internetuppkopplingen över huvud taget här hemma, och är fortfarande, men nu när det blev ohanterbart på just min dator, av tre, så inser vi att just det felet mest troligt ligger i min dator.
 
Nu för tiden måste  jag låna min karls dator så fort jag vill åt internet och jag hoppas att jag kommer kunna komma igång med bloggandet igen som vanligt, beror dock på hur mycket han låter mig sitta här då faktiskt han har första tjing och oftast när vi har egen-tid så vill han själv sitta här och spela, vilket är helt förståeligt. Men men, jag ska göra mitt bästa! Ska försöka skriva och göra i ordning X antal inlägg per dag och sen publicera dem via mobilen lite då och då, det kan nog funka faktiskt.
Nu vet ni varför jag varit borta så länge och jag hoppas verkligen att jag är på väg tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback