WE ARE THE HUNGRY ONES.

Riktigt bra dag det här måste jag erkänna. Började med en tur till gymmet där jag på ca 50 min brände över 500 kcal, sedan en tvär på stan med Lisette så även där blev det en massa spring. Matintaget har bara bestått av nyttigheter. Först blev det en proteinshake till lunch och sedan till middag testade jag att laga en väldigt mättande och nyttig maträtt som bestod av broccolimos med en gnutta grädde tillsammans med stekt sparris, vitkål, svamp samt solros- och pumpafrön. Medan jag lagade maten passade jag även på att göra en stor sats fruktsmoothie som innehöll mango, apelsin, ananas och lime, som jag och Tommy ska få festa på i helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback