HEJ DU SITTER OCH STIRRAR, JAG VET DU VILL HA MIG.

Oavsett sjuk eller frisk så har jag de senaste två veckorna bott i mina träningsbyxor, en vanlig bygellös bh, svart oversizelinne och en AIK-jacka, dessa har då inte sett röken av tvättmedel på åtminstone 2 veckor. Det okammade håret har fått åka ihop med en massa hårnålar eller en toffs och sminket har endast bestått av lite mascara de få dagar jag befunnit mig på skolan. Ögonbrynen är oplockade och benen sticks. Tvättat ansiktet har jag varit dålig på och borstat tänderna har jag endast gjort när jag kommit att utsätta icke familjärt folk för min närvaro. I början av veckan tog min deodorant slut utan att jag riktigt märkte det så detta ledde till att jag stank av svett de få dagar som hann gå innan jag tvingade in Tommy på The Body Shop för att köpa en refill. Denna refill har ju självklart inte blivit använd så mycket de dagar som febern har lägrat i min kropp och trots att jag duschat två gånger på tre dagar så ligger svetten som ett äckligt skikt över kroppen. Och såklart har inte gymmet kunnat besökas på ca en vecka så två kilo i muskler har gått förlorat, jag kan faktiskt nästan sätta mitt liv på att det inte är fett som har förbränts i alla fall. Jag kan ärligt säga att byta underkläder varje dag är det enda jag gjort för att fräscha till mig.

Snabb sammanfattning: Skabbkläder, illaluktande och bara allmänt äcklig.

Jag tror att jag ska börja reflektera lite över det där med att hålla sig fräsch inför sin partner, så att han inte flyttar hem på grund av avtändning och äckel. Jag läste någonstans att det kan vara ett smart val om attraktionen skall hållas vid liv.. ? Kan det vara en hint att han valde att fara hem i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback