SKJUT MIG I HUVET.

Ärligt talat så blir jag lite förvånad över att ni fortfarande kikar in här lite då och då fast jag nästan helt slutat uppdatera. Men jag bli ganska glad också.

Det är så att jag helt enkelt inte har haft orken att skriva här eller så har tiden inte funnits. Väldigt mycket har hänt på sista tiden och det har varit full rulle. Påsklovet spenderade jag för det mesta hemma hos Tommy i Yttersjön och då kändes det inte som ett alternativ att sitta vid datorn och fördriva tiden. Senaste veckan har det varit fullt upp med slutproduktionen vilket nu har resulterat i en förkylning och där med sett till att jag inte kommer kunna spela mina karaktärer i slutproduktionen på söndag, måndag och tisdag. Jag får helt enkelt nöja mig med att vara tekniker och sedan vänta tills vi ska spela i Luleå. Men, jag skall inte misströsta.

Men jag blir gärna frisk här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback