LEV SOM EN GRIS, DÖ SOM EN HUND.

Jag kan erkänna att jag blir så arg på spamkommentarer. Jag får nästan aldrig sådana, men nu i mitt förra inlägg som var tillägnat Britt-Louice och Josefin som förlorat make och far, får jag två stycken sådana mögliga kommentarer.

Det finns inte ett uns av respekt i dessa kommentarer och jag undrar om ens människorna läst vad inlägget handlar om? Ingen kan väl vara så idiotisk att de medvetet lämnar sådana kommentarer i ett inlägg som är tillägnat en avlidens familj?

Näe, rena rama dumheterna och jag anser att folk borde lära sig så pass mycket vett i alla fall. Ursäkta det arga utloppet. Jag hade högre tankar om människan.

Kommentarer
Postat av: linda

HANDIKAPPADE JÄVLA MÄNNISKOR DET FINNS! BOMBA DOM MED SPAM OM HUR SATANS JÄVLA OKÄNSLIGA FITTOR DE ÄR!

2012-04-25 @ 05:56:14
URL: http://llnda.devote.se
Postat av: Lisette

Så jävla respektlöst.

2012-04-25 @ 07:52:33
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback