SOMETHING EXCLUSIVE FOR YOU.

Idag damp denna skönhet ned i brevlådan; Vitamin C Radiance Powder Mix. En riktig c-vitaminkur för glåmig och trött hy som jag tänkte testa på om någon vecka, ska bara se till att använda upp lite av alla de produkter som redan svämmar över i mitt toalettskåp. Kuren pågår i 10 dagar och ska appliceras 2 gånger per dag på väl rengjord hy, under den vanliga ansiktskrämen. Sägs vara en riktig höst/vårstädning för ansiktet.

Instruktioner: Tryck på den stora knappen ovanpå 'burken' för att blanda ned pulvret i serumet > skaka > byt korken mot applikatorn > redo att använda. Se till att använda upp produkten inom 10 dagar efter att du blandat pulvret med serumet.

Pris: 295 kr, jag var dock fattig och köpte min på Tradera.



The Body Shop - Natures Way to Be Beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback