I SAID PLEASE DON'T SLOW ME DOWN IF I'M GOING TO FAST. YOU'RE IN A STRANGE PART OF OUR TOWN.

7 veckor utan onyttigheter. Jag känner mig starkare än någonsin, mentalt, och jag kan nog se en aning till fysisk skillnad ovanpå det. Standardskärpet jag använder behöver nya hål och min allt för vanliga photo-look, bestående av den allt för välkända, ovälkomna och mycket ocharmiga dubbelhakan, har äntligen börjat försvinna. Just nu är jag dock fullproppad och lätt illamående av 'flygande jakob'. Om jag inte visste bättre så skulle jag nog kunna börja undra, utifrån min spegelbild, om jag inte egentligen är i 9e månaden.

Min andra kopp te i detta liv har även slunkit ned ikväll. Mycket bra initiativ flickor!
Teparty > tisdagar > E4ans café > var där.


ISO 800 1/800 F16. Varför glömde jag bort att jag hade hög ISO?

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ska man kanske dit nästa tisdag och kika? Te är ju alltid gott, och det skulle nog kunna bryta min annars alltför tråkiga vardag för en kväll :)

2011-09-21 @ 20:17:53
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback