SKJUT MIG I HUVUDET MED EN LÜGER, LÅTER KLICK - BOOM.

Idag har jag varit extremt duktig faktiskt. Skolan började inte förrän klockan 1, men lilla jag var där redan halv 9 för att plugga. Jag hann göra klart ungefär 6 stycken uppgifter, vilket måste vara ett personligt rekord för mig. Därför bestämde jag mig i alla fall för att jag hade all rätt i världen att unna mig något, och eftersom jag inte äter gottgott längre så fick det bli 2 nya fruktansvärt fina linnen. De har samma motiv men det ena är svart och den andra vitt. Jag hade så fruktansvärt svårt att bestämma mig för vilken färg eftersom att jag ska ändra färgen på håret nu igen, denna gång till en ljusare variant av orange/brunt/rött. Jag kommer mest troligt se vilken färg som passar bäst och sen skicka tillbaka det andra.

Annars så är jag riktigt trött på mitt hår. Vill ha det långt och färgat nu. Och min R-tangent som inte vill funka som den ska kan ta sig någonstans.


Kommentarer
Postat av: linda

vad är det för linnen? :)

2011-10-18 @ 23:58:46
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback