DON'T NEED YOUR MONEYBOX, 'CAUSE I GOT LOTS AND LOTS.

Jag tror faktiskt att jag aldrig har shoppat så mycket som jag gjort denna vecka, inte under så kort tid. Aldrig i hela mitt liv.

- Säsong 1-5 av Six Feet Under (REA)
- Cheap Monday Jeans från T-shirt store
- Tröja från Monki
- 2 linnen från Monki
- 3 set underkläder från Monki (vi älskar ju att de skaffat webbutik, ganska rejält också)
- Mivi Total kosttillskott
- 2 linnen från AvAnna
- Bh och 2 par trosor från Hm
- 2 ögonskuggsborstar från The Body Shop
- 1 kabukiborste från The Body Shop
- Mineralfoundation Extra Virgin från The Body Shop
- Shimmer cubes ögonskugga från The Body Shop
- Ögonfransböjare från The Body Shop
- Vitamin E moisture cream från The Body Shop
- 2 teer, citron och kiwi, jordgubb, från Temagasinet

+ 1000 1000 julklappar.
+ Fick även en liten necessär, värd ca 270 kr helt gratis, med godsaker från The Body Shop eftersom jag är medlem. Snart svämmar mitt toaskåp över, på riktigt.

Men usch vad det har rykt pengar kan jag lova. Nu vill jag bara att alla mina beställda grejer ska komma hem till mig. Imorgon blir det att fota allting, nu orkar jag ej, nu är det sovdags.


Kommentarer
Postat av: Alma

Sv: Ja, typ det bästa jag hört någonsin!

2011-10-26 @ 00:32:16
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

snygg bild

2011-10-26 @ 09:10:58
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback