DU GÅR PÅ DITT OEFTERHÄRMLIGA SÄTT, ÖVER SKOLGÅRDEN GRUS FÖR DIG SJÄLV.

Jag vet, jag är usel på att uppdatera just nu, men jag har helt enkelt inte haft nog lite liv för att sitta här dagarna i ända just för tillfället.
Här får ni en snabb redogörelse om varför:
Jag har pluggat, beställt studentmössan, pluggat, skrivit klart min monolog, pluggat, sovit, tagit bussen till Umeå och där missat de två bussar som gick till Yttersjön och därför behövt sova hos Viktor istället för bredvid min karl, suttit på ett café i Umeå i fyra timmar och druckit te tills jag skakat och sist men inte minst så  kommer helgen bestå av filmkväll och sedan The Studio med SaraRara och Tommy. Det kommer bli finfina bilder på mig och mina två underbaraste vänner som jag sedan kommer dela med mig av här till er.
Snabbt och konkret. Jag hade gärna gett er tre stycken bilder på kanske de sötaste och det mest konstiga jag någonsin sett, dock så sitter jag inte hemma vid min egna dator som har Photoscape, det mest underbara och lättaste bildredegeringsprogrammet man kan önska sig. Jag gick igenom en fotobok idag som innehöll allt från regnskogen, där av bland annat mycket konstiga djur. Bilderna ni kommer få se föreställer konstigt nog två stycken mycket söta spindlar, jag vet: vad fan? Och en otroligt frän vandrande pinne.

Och om ni inte har något annat för er så får ni mer än gärna läsa min insändare som hamnade i Norran idag. Mycket viktigt.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Wohoo, uppdatering gillas! :)

2011-11-19 @ 17:47:40
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback