WE'RE SELF IMPLODING UNDER THE WEIGHT OF YOUR ADVICE. I WEAR A SUITCASE UNDER EACH ONE OF MY EYES.

Tack vare Tommy så slapp jag få ett krossat hjärta idag. Mina ögon föll på denna tröja och jag var såld direkt. En på vår skola har en sådan och jag har ärligt talat stirrat efter henne i korridoren, det är tur att vi känner varandra så pass till den grad att vi kan prata med varandra. Jag tog mod till mig och frågade henne vars hon köpt den, rusade iväg till Carlings och kom hem någon 100peng fattigare.

Bara jag får vara kär i denna tröja så är jag gärna en materialist.


Kommentarer
Postat av: Tommy-Gun

Vad står det på den förresten? :P

2011-05-25 @ 14:08:49
Postat av: Lisette

sv; Ja det får vi göra! Jag är verkligen dålig på att koncentrera mig på plugg och uppgifter, men jag försöker så gott jag kan, och jag vet att du kan också! <3

2011-05-25 @ 18:00:17
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback