FÖR DET ÄR ETT NYTT SPEL OCH JAG VILL INTE VARA MED.

Idag blev det då ofrivilligt kött till lunch. Skolan har av någon anledning valt att flytta vegmaten, inte lämna vare sig information eller vägbeskrivning samt att skriva samma sak på vegmatsedeln som på vanliga matsedeln. Jag åt helt ovetandes om situationen. När jag sedan frågade för att visa mina undrande vänner att jag hade rätt, att det verkligen var vegmat, kom illamåendet.

Köttbitarna som fastnat mellan tänderna var något jag hade kunnat leva utan. Tji fick hon.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Uscha... Jag ville också tro att det var sojafärs eller något annat vegetariskt. Förstår att du blev illamående efteråt, dumma mattanter. Haha!

2011-05-16 @ 21:27:16
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback