ETT SVART HÅL ÄTER UPP JORDEN, FÖRRESTEN HAR DU SETT MIN STRING?

Jag hade en helt underbar födelsedag! Den började med att Tommy följde mig till skolan och sedan blev det systemet, efter det tårta och vertyg när man kom hem. Usch vilken mäktig känsla att stå där inne och veta att ingen kan stoppa en, det är bara att lasta. Jag vet, systemet första dagen, ack och ve. Senare på kvällen mötte vi i alla fall upp Sara i stan för att äta på Wok and Roll och efter det bjöd hon mig på bio med pirater. Jag fick en helt underbar parfym av Tommy, från The Body Shop, som jag suktat efter nu väldigt länge, Love ECT, och jag blir även bjuden-bjuden på balen.

Dagen till ära blev mitt Nikon 18-55 sålt, 500 kr i fickan satt riktigt fint.

Jag hoppas verkligen att min +10lins kommer idag. Det blir att spendera helgen hos Tommy i Yttersjön och där finns det mycket spännande som kan fastna på bild. Annars så blir jag nog mest troligt blond imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback