STOCKHOLM TOG EMOT MIG SOM ETT SPÄNNANDE VIRUS, GÖTEBORG TYSTA NED MIG SOM EN SKAM, SÅ JAG TOG SKYDD I STUGAN I DALARNA OCH SNICKRA MIN TROJANSKA HÄST FYLLD MED KÄRLEK OCH MED FRED.

Imorgon sätter sig då jag och Sara oss äntligen på bussen mot Sundsvall för att därifrån bege oss vidare med X2000 mot Göteborg. Det kommer bli en objekväm men som tur var en mycket trevlig resa ned med mycket skratt och fotning. När vi äntligen landar i Göteborg ska Therese, CSsurfaren som vi skall bo med, mest troligt hämta upp oss på centralen, annars blir det att bege sig in i det okända med karta och telefonkontakt.

Nu är det nära! Kommer ha väldigt lite tid vid en dator, om knappt någon, men, tappa inte hoppet mina trogna, blott få, läsare, jag kommer tillbaka!
WAY OUT WEST. Nyklippta och en blonderad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback